mandag 14. mai 2012

Da prøver jeg meg på en blogg, så får vi se hvordan det går ;o)
Har vært inne på tanken med blogg for noen år siden, men endte opp med Facebookprofil istede. Da søte og dyktige Tone K lurte på om jeg hadde blogg, begynte bloggtanken å surre igjen. Fikk hjelp av Gullungen til å sette den opp, men kommer sikkert til å trenge hjelp utenifra også - lurer feks. på hvordan jeg setter inn profilbilde..... Tips mottas med takk :o)

Her er reaksjonene fra familien da jeg snakket om blogg:
Sjarmtrollet: "Nei, tenk om noen jeg kjenner ser den."
Min kjære: " Ja, kan du ikke det."
Gullungen: " Det tror jeg du vil syns er gøy mamma!"

Siden dette er en scrappe blogg, her er familien min <3

Sjarmtrollet:



Min kjære:



Gullungen:



........og meg med kamera som vanlig - ikke fordi jeg syns det er så gøy å ta bilder, men fordi jeg elsker å jobbe med dem i ettertid:


Klem fra luce

4 kommentarer:

  1. Velkommen til bloggverden! :)
    Koselig introduksjon av hele familien! Og gleder meg til å se mer av det flotte du lager!

    SvarSlett
  2. Hei Luce, så gøy å kunne velkommen deg i bloggland!
    Og for en begynnelse med flotte LOer fra hele familien :o)
    Vi sees igjen snart!

    Hilsen...

    P.S. prøvde å legge meg til som følger, med det gikk noe feil (det var ikke bare hos deg i dag, gikk feil hos noen andre også). Skal prøve igjen senere ;o)

    SvarSlett
  3. Så koselige velkomsthilsner, tusen takk dere to :o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blogg! Herlige LO'er av familien din (og deg selv også selvfølgelig!), det var en morsom start på bloggen din!

    Klem fra Stine :-)

    SvarSlett

kommentarer som jeg gleder meg til å lese *Ü*