søndag 19. august 2012

I dag vil jeg begynne med å si velkommen  til alle følgerene mine, for det har jeg faktisk ikke gjort før.
Syns det er kjempegøy at dere vil følge bloggen min og storkoser meg med kommentarene dere legger igjen :o)

Denne loen er av min søster og meg. Den er gul fordi jeg elsket de lysegule pjamasene moren min hadde sydd som vi har på oss her.
Jeg fikk den akkurat før jeg sluttet med bleie, så den varte heldigvis lenge, selv om den ble litt kort på armer og bein etterhvert.

Den gule og hvite blomsten her er laget av vanlig kopipapir - har ikke sprayet denne med vann, men bare vridd den i tuppene av kronbladene,
snurrerosene finner du turtorial på her hos Lene - Nabon .
Den hvite blomsten er laget av blonde og tyll.

Koselig at du stakk innom, ha en fin dag :o)


14 kommentarer:

  1. Så flott denne var Luce ! :)
    Et utrolig herlig bilde og knallfint med det gule innslaget :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempeflott LO og herlig bilde. Blomstene du lager bare lekre! :):)

      Slett
  2. Dette tror jeg er noe av det søteste jeg har sett. Så kjekt å ha et gammelt bilde å scrappe og bruke de fargene en husker fra blide da en var liten. må jo bare si at GULT er KULT.... knall flotte blomster du har laget her. har sett videoen men ikke prøvd med på papir blomstene enda. ha en fin scrappe uke :)

    SvarSlett
  3. Oh wow! I love everything about this! Gorgeous combo. The pic just 'pops' and those flowers look awesome!

    SvarSlett
  4. Nydelig Lo! Det er så verdifult å ta vare på slike minner.

    SvarSlett
  5. Først og fremst tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min.

    Kjempeherlig LO! Digger gult jeg da. Og et skikkelig herlig bilde av lille-deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er lille MEG!!

      Hilsen Lillesøsteren ;o)

      Slett
  6. En nydelig Lo som får frem minner om barndommen.
    Flott satt sammen av forskjellige blomster, med ostekluten bakom.

    SvarSlett
  7. Rigtig fint LO -og et skøt billede. Det kan jeg godt forstå det skal Scrapper:0)

    SvarSlett
  8. Dear Luce, this is just beautiful. Love everything about it. All the elements work so well together. Hope you are having a fab week. I gentle invite you to visit my Blogspot Bettyscraftsandpaperdesign and Dream Crafty Online Shop "Hobby-crafts-and-paperdesign.de" It would be a glory for me, if you linked my Online Banner on your glamorous Blogspot. So it make it possible, al the creativ, norway friends, find my dream online shop too! Many Hugs from Marina

    SvarSlett
  9. Åhhh!!! Så nydelig denne var. Utrolig lekkert fargevalg og herlige detaljer.

    SvarSlett
  10. Lekker LO! Kjempe flotte de blomstene du har laget selv og den gule misten!
    Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min. Du er så utrolig flink til å kommentere, og det setter jeg pris på! God kreativ helg! :)

    SvarSlett
  11. Dette var en fin LO og ennå finere ble den når du forteller historien bak motivet. Det er fint å scrappe gamle minner også :)
    Og takk for hyggelig kommentar på Kvisten :)

    SvarSlett
  12. Elsker bakgrunnene dine, og pyntingen din!! Kult å velge gult og brunt :)
    Ligger en award til deg i bloggen min :)

    SvarSlett

kommentarer som jeg gleder meg til å lese *Ü*