onsdag 27. februar 2013

Toini er gjestedesigner hos Thats just so cute denne måneden.
Hun har laget en flott blomstertoturial og vil gjerne se hjemmelagede blomster på prosjektene våre denne gangen.
Hun vil også at vi skal ha med tre mønsterark og at prosjektet skal ha noe med høytid å gjøre.
 
Dette med høytid ble litt av en utfordring, for det jeg fant med temaet i min bildebunke,
var dette bildet fra 17. mai 1978.
Bildet ble fremkallet da jeg fremdeles scrappet 12x12 loer og brukte mye store bilder.
Dessuten er det veldig mye farger i bildet....
All pynten er hjemmelaget - blomstene med utgangspunktet i TimHoltzdies og filmhjulet i en Marianne klokkedies.
 
Vel, her er resultatet:
 
Takk for besøk og ha en riktig god dag :o)
 
 
 
 


9 kommentarer:

  1. Kjempefin side og et flott bilde fra....for ikke så lenge siden da jeg var ung......hehe :) (du også tenker jeg....mener vi er like gamle jeg)
    Herlig ! :)
    Flotte blomster du har laget også.....så den konkurransen jeg også....så jeg får se hva jeg rekker. Åhh...den som hadde tid til å scrappe dagen lang du....hihi.
    Ha en fin-fin dag i morgen :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Oh Luce this is VERY cool. Love this grungy look page!

    SvarSlett
  3. Å, denne likte jeg kjempegodt! Fine farger og fin pynt. KJempekult med filmhjulet du har laget, det må jeg kanskje lifte en gang hvis jeg får låne diesen av deg. :) Ha en flott dag! Klem :):)

    SvarSlett
  4. Du er god som finner frem disse gamle bildene. LO ble kjempe bra og blomster du har laget er nydelige
    Kanskjejeg rekker å lage noe til denne spennende utfordringen, men først må jeg på jobb, tenk om jeg kunne velge !?!
    Ha en fin dag X

    SvarSlett
  5. Flott side du har scrappet! Ikke lett med disse farverike bildene - men du klarte det utrolig bra.

    Ha en fortsatt fin uke:-)

    SvarSlett
  6. Wow! Love this! Looks soooooooooooooooooooooo neat!

    SvarSlett
  7. Veldig flott side og jeg synes det er flott med slike store bilder også.
    Synes du har løst denne oppgaven veldig bra. Jeg sliter med slike oppgaver som skal ha 3 mønsterak :) Blir ofte litt for mye for meg. Flott blomst også
    Ha en topp kveld :)

    SvarSlett
  8. Ei veldig flott side!!
    Kjempefint med det hjulet til TH og virkelig lekker hjemmelaget blomst!
    Herlig med det gamle bildet :)
    Tusen takk for at du tok utfordringen!:)

    SvarSlett
  9. En kjempe flott side med en minnerik dag

    SvarSlett

kommentarer som jeg gleder meg til å lese *Ü*